כמה זמן לוקח לקישורים חיצוניים להיכנס לתוקף? זוהי שאלה שרוב
בעלי האתרים שואלים לעתים קרובות. התשובה
לשאלה זו יכולה להיות הרבה דברים שונים, וזה בגלל שיש גורמים
רבים ושונים שיכולים להשפיע על בניית קישורים. חלק מהגורמים
האלה הם באמת מהיר וקל למדידה בעוד שאחרים הם
לטווח ארוך יותר וקשה לעקוב. כאן אני הולך לעבור במהירות כמה דרכים שבהן הקישורים שלך יהיו הרבה יותר יעיל אם אתה לוקח פעולה במוקדם ולא במאוחר.
קישורים חיצוניים לקדם את האתר בגוגל
אם יש לך אתר המבוסס בעיקר על טקסט, סביר להניח
שמנועי חיפוש ידרגו אותו מאוד לאורך זמן. זה קרה פעמים רבות
כאשר מנועי חיפוש הבחינו כי אתר מסוים הוא מדורג גבוה
במשך תקופה ארוכה של זמן, ואז פתאום נעלם מן הדירוג.
מה שקרה כאן הוא שטקסט העוגן המשמש לקישור אחורי לאתר
זה השתנה, וכתוצאה מכך, האתר כבר לא מקבל שום תועלת
מלהיות מדורג גבוה. זוהי רק דוגמה אחת לכך שחשוב כל כך לשמור על עדכניות טקסט העוגן של הקישורים שלך.
קישורים חיצוניים לגרום לגוגל להבין שאתר חשוב
גורם נוסף שיש לו השפעה עמוקה על משך הזמן שלוקח לקישורים חיצוניים להיכנס לתוקף הוא הרלוונטיות של הקישורים. זה יכול להיות אחד הדברים הקשים ביותר עבור בעלי אתרים רבים להבין. הם לא בהכרח יודעים שאתר שמקבל דירוג גבוה למילת מפתח נתונה יקבל כמות תנועה גבוהה בהרבה לאורך תקופה ארוכה. עם זאת, אם הם עושים מחקר קטן על מה מילות המפתח המובילות הם יראו כי טקסט העוגן הרלוונטי יעזור לוודא כי הקישורים שלהם מפורטים רק באתרים הרלוונטיים לתוכן הכלול בהם.
מה חשוב לבצע
השפעה ארוכת טווח נוספת כוללת כמה כסף אתה יכול לצפות להוציא על AdWords בעתיד. זה לא נדיר עבור חברה שמקבלת המון תנועה לאתר להוציא הרבה כסף על מודעות PPC. עם זאת, הסכום שהם מוציאים על קמפיינים של PPC יכול להשתנות מאוד בהתאם הסיבות למודעות.
אם המטרה היא פשוט להעלות את הדירוג של האתר אז אתה
לא באמת צריך לטרוח עם PPC. עם זאת, אם אתה מקבל תנועה כי הוא ממוקד במיוחד אז אתה באמת צריך לשקול להשתמש בו.
מה יתרונות של ppc בגוגל
גם אם אתה שוקל את היתרונות של שימוש בקמפיינים PPC,
אתה צריך לשקול את האפשרות כי התנועה שאתה מקבל אינו ממוקד.
רוב האנשים שלוחצים על מודעות PPC עושים זאת מכיוון שהם מחפשים
מידע על הנישה המסוימת שהחברה מתמקדת בה. אם אתה יזם מקוון,
אז זה אפשרי כי אתה מושך קבוצה של אנשים שאין להם שום כוונה
לרכוש מוצרים ממך או למצוא את האתר שלך שימושי. זה משהו שיכול להשפיע לטווח ארוך על העסק שלך.
מה חשוב לדעת
כמה זמן לוקח ל-PPC לשלם על עצמה? זה יכול לקחת עד שישה חודשים
של מקבל שפע של תנועה ממוקדת לאתר לפני הכסף מתחיל להיכנס.
כמה מומחים מעריכים כי זה יכול לקחת זמן רב ככל תשעה חודשים
עבור ההכנסות להתחיל לטפטף פנימה עם זאת, הדבר תלוי בסוג הקישור ובמחיר הצעת המחיר המשויך אליו.
מה עדיף לפרסום בגוגל או לעבוד על קידום אורגני בגוגל
אחת הדרך להסתכל על זה היא לשקול כמה זמן ייקח לכל אחד להבחין כי הקישורים
נמצאים שם. על מנת שמישהו יימשך באמת לאתר, זה חייב להיות
משהו שהם יוכלו למצוא בקלות. כאשר אתה בונה גלגל קישור,
אתה נותן לאנשים מושג היכן למצוא מידע נוסף על הנישה המסוימת שלך.
עליך לוודא שאתה שומר על קישורים אלה כדי להמשיך
למשוך אנשים לאתר שלך. אתה לא יכול לתת להם פשוט להיעלם באוויר כמו הרוח.
כמה זמן לוקח ל-PPC להשפיע לטווח ארוך על העסק שלך?
בטווח הארוך, הרווחים שלך יגדלו כי תתחיל לקבל יותר
תנועה. זה יוביל בסופו של דבר למכירות מוגברות, לקוחות חדשים ושיינוק בדירוג מנועי החיפוש שלך.