במאמר הבא נעסוק בתחום מיטוב דפי אתר בעלי אתרים רבים שואלים אם עליהם להשתמש ב-Google AdSense או לייעל את דפי האתר.
זוהי שאלה טובה ואחת שעליך לשקול בזהירות בעת ניסיון למטב את דפי האתר שלך.
ראשית, שתי שיטות אלה יכול לעבוד טוב מאוד אבל האפקטיביות של כל אחד יהיה שונה.
אז בואו נסתכל מקרוב על כל שיטה ונראה אילו יתרונות או חסרונות הם עשויים להציע לכם.
מיטוב דפי אתר מה זה איך זה עובד?
מיטוב האתר שלך עבור מנועי החיפוש צריך להיות המטרה הראשונה שלך. על ידי שימוש במילות מפתח
רלוונטיות באתר שלך אתה יכול לפלח קהלים ספציפיים למודעות. בעת שימוש
ב- Google Adsense, אתה יכול לעשות את זה גם כן, אבל אתה צריך להיות בטוח שיש מודעות רלוונטיות
כי גוגל יהיה להרים על מקום בתוך דפי מנוע החיפוש. זוהי דרך מצוינת לייעל את האתר שלך עבור מנועי החיפוש, כמו גם ליצור תנועה לאתר שלך.
אתה לא צריך להשתמש במילות המפתח ישירות אף. באפשרותך להשתמש בביטויים כגון
"כיצד לבצע", עצות" ומילות מפתח דומות אחרות גם כן. זוהי רק שיטה נוספת שבה תוכל להשתמש
כדי לפלח את הקהל המדויק שיהיה מעוניין במידע שאתה מקדם באתר שלך. אתה יכול להשתמש
במילים אלה במודעה עצמה, כמו גם בקישורים בתוך התוכן בדף שלך. זוהי דרך פשוטה
להשתמש במילות מפתח בתוך התוכן בדפים שלך, כך שתוכל לדרג גבוה במנועי החיפוש.
מיטוב דפי אתר לשפר את תוצאות
בעוד כמה שיטות יהיה לדרג אותך גבוה יותר במנועי החיפוש, אין ערובה כי תקבל המון מבקרים באתר שלך.
הכל תלוי בצירופים של מילות מפתח שבהם אתה משתמש, בכמה מצירופים אלה של מילות מפתח נמצאים
בתוכן שלך ועד כמה המודעות שלך רלוונטיות לערכת הנושא של האתר שלך. יש אנשים שמוצאים את זה טוב יותר
כדי לקדם מוצרים ושירותים שונים מחוץ לאתר הראשי שלהם בעוד שאחרים לקדם אתרים מרובים
בשיטות שונות. הכל תלוי כמה אגרסיבי אתה רוצה להיות וכמה אתה מוכן לאבד
חלק מהמבקרים שכבר יש לך באתרים אחרים כדי לקדם אתרים אחרים.
שימוש נכון במילות המפתח
יהיה עליך גם לוודא שהאופטימיזציה שלך עקבית. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא לא
רק לוודא שאתה משתמש באותן מילות מפתח בכל פרסומת, אלא גם לוודא שאתה משתמש
בהן באופן עקבי. דרך מצוינת להבטיח שאתה עושה זאת בהצלחה היא ליצור מודעות דומות לערכת הנושא של האתר שלך ולאחר מכן לשלוח אותן לכל הספריות שאיתן יש לך חשבון.
בעת ניסיון למטב דפי אתר עבור מנועי החיפוש, יש כמה דברים שתרצה להיזהר מהם.
לא תרצה לנתק קישורים באתר שלך או בשם התחום שלך.
כמו כן, לא תרצה לבצע שינויים שיהפכו את הדף לקשה
לקריאה או לניווט. אחד הכללים הבסיסיים ביותר
והתעלמו על מיטוב דפי האינטרנט שלך הוא שאתה לא צריך להוסיף שום דבר להם כי הוא הולך לגרום להם לקחת יותר זמן לטעון.
שיפור נראות אתר דפי הנחיתה שאתם מקדמים
מיטוב נכון דפי אתר כאשר אתה לומד כיצד למטב דפי אתר עבור מנועי החיפוש, עליך לוודא שהם ידידותיים למשתמש
ככל האפשר. אם אנשים מתקשים למצוא את מה שהם מחפשים, הם נוטים פחות לבקר באתר.
לדוגמה, אם אתה מוכר ספרי הדרכה לכלבים, לא היית מוסיף תיבת חיפוש לאתר שלך
אלא אם כן אתה בטוח שאנשים ימצאו את המידע שהם מחפשים. לרוב האנשים
אין בעיה עם זה והתוצאה הסופית היא שהם לא יעברו לקנות מהאתר שלך אלא אם תבקש מהם במפורש.
יש הרבה מה ללמוד על איך לייעל את דפי האתר עבור מנועי החיפוש
וברגע שאתה מקבל את העיקרון של דברים, תוכל לעשות את אותו הדבר עבור כמעט כל אתר.
גם אם אתה רק רוצה לשפר את הנראות שלך במחיר, אתה יכול לגרום לזה לקרות.
ודא שאתה עולה בקנה אחד עם המאמצים שלך ושאתה לא משתמש בשום
דבר שיגרום לדף להימשך זמן רב מדי כדי לטעון. זה יעזור לך לקבל את התוצאות
שאתה רוצה מבלי להתמודד עם אנשים שאינם הולכים לקנות שום דבר.